Forum de discutii pe teme de sanatate
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

scarface

+2
CK
loret72
6 participanți

In jos

scarface  Empty scarface

Mesaj  loret72 Vin Iul 16, 2010 5:07 am

cata rautate din partea medicilor de pe " acupunctura si homeopatie " asa sunt in mare parte si la cabinete foarte aroganti si inpertinenti daca cunva nu mergi la cabinetele lor particulare si mergi ca asigurat . de multe ori fac tot posibilul sa te canalizeze spre cab. particular . asta e valabil in medicina alopata. dupa mine sunt foarte putini medici care pun intradevar suflet in ceea ce fac si isi merita statutul de medic. nu stiu ce s-ar fi intamplat daca as fi fost in tara cand eram insarcinata ( la 6 luni sa ti se rupa apa ? ) cred ca as fi fost doar o amintire pentru cei de langa mine .
de ce oare deranjezi atat de tare pe forumurile romanesti? pentru ca propui oamenilor sa se trateze cu bani putini si dai un sfat gratuit , probabil ca le este foarte frica de saracie acestor medici si te inlatura imediiat de peste tot .
draga scarface cred ca ai facut foarte bine ca nu te-ai intors in tara poate ca aici ai fi devenit un sclav al banului cum sunt foarte multi asa ca stai acolo unde esti si ince inarca sa luminezi mintile cat mai multor oameni deschisi pentru o schimbare.

am uitat sa-ti spun ca am fost avertizata pentru ca am am scris ceva cuvinte de lauda la adresa ta , este incredibil cat de usor te pot inlatura cand intri in contradictoriu cu ei . probabil unii dintre ei asa procedeaza si in spitale daca nu le convine ceva.
pe zi ce trece te admir din ce in ce mai mult, mi-as dori sa te cunosc intr-o zi personal pe tine si familia ta dar asta nu cred ca ar fi posibil .