Forum de discutii pe teme de sanatate
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Cum sa faci pasta de dinti naturala

3 participanți

In jos

Cum sa faci pasta de dinti naturala  Empty Cum sa faci pasta de dinti naturala

Mesaj  scarface Mier Dec 14, 2011 12:34 pm

3 parti de bicarbonat de sodiu se amesteca cu 1 parte de sare de mare sau sare de salina.
scarface
scarface
Admin

Data de inscriere : 19/11/2009

Sus In jos

Cum sa faci pasta de dinti naturala  Empty Re: Cum sa faci pasta de dinti naturala

Mesaj  scarface Mier Dec 14, 2011 12:37 pm

Cariile la copii se pot vindeca de la sine cu remedii potrivite. De fapt si la adulti insa este ceva mai greu caci merge mai incet.

Mai jos o marturie

http://mizar5.com/toothpst.htm

"Hi Tom,
I can't thank you enough for your website, information & help. I was aquainted with the site about 10 months ago and emailed you with questions, which you graciously answered. I have a 5-yr-old son who has had many problems with his teeth since he was 3, already had one tooth pulled and had a spacer put in it's place, etc.

When we moved I took him to a new dentist, got x-rays and was told he had 5 cavities - I wanted to cry. I've always been into alternative health and really didn't understand why his teeth were so bad. So I found your site and started implementing the protocols along with using energetic medicine and giving him more minerals.

I am glad to say only one of the 5 cavities had to be filled (it was very deep) and the others disappeared. I was so happy I hugged the dentist! The funny thing was she didn't ask me how I did that, and I was soooo happy the cavities were gone that I didn't even notice! She had seen the xrays from the first dentist that told me he had 5 cavities and now saw the new xrays that there were none. PROOF!! In a span of 8-9 months.

I wanted to write and thank you for your help and say how great a work you are doing along with a great website. I have since ordered some products for my husband who has very sensitive teeth and I am keeping up the good work with my son.
Thank you, Thank you, Thank you for sending me on the quest to find out how to take the best care of our teeth instead of visiting the dentist constantly.
Tessa A.
Cartersville, GA "
scarface
scarface
Admin

Sus In jos

Cum sa faci pasta de dinti naturala  Empty Re: Cum sa faci pasta de dinti naturala

Mesaj  CristianPsi Sam Dec 31, 2011 6:42 pm

vindecare cu ce ? homeopatica ?
CristianPsi
CristianPsi

Data de inscriere : 19/11/2010
Varsta : 43
Localizare : Constanta

Sus In jos

Mesaj  lauracord Lun Feb 25, 2013 12:50 pm

Ceva sfaturi pentru repararea cariilor?

lauracord

Data de inscriere : 22/02/2013

Sus In jos

Mesaj  scarface Mar Feb 26, 2013 12:39 am

da, am pus pe forum:
clature cu xylitol sau xylit, un zahar care atrage bacteriile si prin scuipare ulterioara ele sunt eliminate.
Nemaifiind atacati de bacterii permanent dintii se pot reface caci sunt VII !
Dintii si oasele sunt structuri vii si se pot reface.
Bicarbobatul anihileaza acidul produs de bacterii, clatirea cu xilist sau cu ulei elimina.
foarte multe bacterii si smaltul se poate deci reface.

Problemele legate de dinti si de oase sunt legati de rinichi, iar rinichiul eswte afectat de tristete deci de traume si frici.
Cine are probleme cu dintii si oasele trebuie deci sa-si vindece traumele emotionale si fricile.
scarface
scarface
Admin

Sus In jos

Mesaj  Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum