Forum de discutii pe teme de sanatate
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii

3 participanți

In jos

Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii Empty Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii

Mesaj  scarface Lun Iun 28, 2010 2:15 am

scarface
scarface
Admin

Mesaje : 6650
Data de inscriere : 19/11/2009

Sus In jos

Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii Empty Re: Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii

Mesaj  Roxana Mar Iun 29, 2010 11:54 am

Ce trist articol!Mi-e rusine,insa,pentru medicii care nu sunt asa...Pentru cei care aduc lumina pe chipul si in viata pacientului.Dar legea bumerangului e valabila pentru toti...

Roxana

Mesaje : 29
Data de inscriere : 29/06/2010

Sus In jos

Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii Empty Re: Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii

Mesaj  scarface Mar Iun 29, 2010 12:04 pm

Chiar daca sunt medici care nu sunt asa, peste 90% din ce fac medicii ZILNIC este gresit si nu va aduce nimic cu adevarat folositor la pacient. 1-10% este mult prea putin ca sa se poata considera ca un doctor face bine.
Oricat de corect si cinstit si binevoitor este un medic, de indata ce a prescris Nurofen sau orice alt medicament chimic la un pacient, atunci i-a daunat in mod sigur si des chiar ireversibil.
Atata vreme cat nu exista un singur medicament fara efect secundare si fara ca sa supreseze boala, atata vreme, chiar si cel mai bun medic din tara va dauna zilnic mai multor zeci de pacienti.



Ultima editare efectuata de catre scarface in Mar Iun 29, 2010 11:53 pm, editata de 1 ori
scarface
scarface
Admin

Mesaje : 6650
Data de inscriere : 19/11/2009

Sus In jos

Cum, atât de bolnavi suntem?" - Nu, atât de lacomi sunt medicii Empty intr-adevar e trist