Despre medicina şcolastică (clasica)
Pagina 1 din 1
Despre medicina şcolastică (clasica)
Articol preluat de la http://www.quibono.net/index.html
Medicina şcolastică nu este ştiinţifică
Pentru a impune medicina şcolastică a fost costruit un sistem dogmatic. Şi fiecare nou-venit (student) va fi obligat să-i urmeze legile:
- studenţii la medicină sunt selectaţi în funcţie de loialitatea şi supunerea faţă de scopurile şi idealurile medicinei şcolastice;
- studiul universitar predică ideea că ştiinţa este limitată la concret şi material (ceea ce vezi şi poţi „apuca“ cu mâna, şi nu mă refer aici neapărat numai la celebrul plic) şi neagă abstractul;
- statul constrânge practicarea medicinei şcolastice prin forţă, adică (printre altele) cu obligativitatea unei diplome recunoscute de consiliul „păzitorilor“ medicinei şcolastice.
- toate celelalte forme şi practivi medicale sunt interzise, în special cele aparţinând medicinei alternative; (n.s. se refera la studiul medicinei)
Şi totuşi medicina şcolastică s-a dovedit a nu fi ştiinţifică!
În anul 1978, Biroul pentru evaluarea tehnologiei din USA a efectuat un mare studiu asupra medicinei şcolastice şi a prezentat rezultatele Congresului American. Concluzia a fost că 80-90% dintre metodele terapeutice practicate în medicina şcolastică nu erau confirmate prin studii clinice controlate! Cu alte cuvinte, erau învăţate şi aplicate fără a fi confirmate ştiinţific.
În anul 1985 Academia naţională de ştiinţe a USA a efectuat acelaşi studiu, şi a obţinut aceleaşi rezultate. Se concluzionează că doar aproape 20% dintre terapiile practicate de către medicina şcolastică sunt confirmate ştiinţific, prin teste clinice controlate. Deci implicit marea majoritate a metodelor terapeutice nu au nici o bază ştiinţifică!
Medicina şcolastică este un sistem de credinţe, o religie.
- ori crezi în ea şi atunci te afli pe drumul legal (devii medic cu diplomă)
- ori nu crezi în ea şi atunci eşti un eretic.
Ca orice religie, se bazează pe un sistem dogmatic tiranic care pretinde supunere oarbă. Ca în orice sistem religios, cei care îndrăznesc să spună sau să gândească altceva, sunt eretici. Medicul “necredincios” va fi pus sub acuzarea că practică o medicină care nu este ştiinţifică. Terapeuţii vor fi acuzaţi că practică ilegal medicina. Indiferent de caz, rezultatul este acelaşi: cel care se opune, va fi „strivit“, pentru ca cei privilegiaţi să-şi poată păstra privilegiile.
Medicina şcolastică îmbolnăveşte
Medicina şcolastică provoacă afecţiuni iatrogene. Acestea sunt afecţiunile provocate prin intervenţia medicului. Pentru cei care doresc să se documenteze mai îndeaproape asupra sistemului medical şcolastic (indiferent dacă la noi în Romania sau aiurea în lumea asta mare), recomandăm “Nemesis-ul medicinei” scrisă de Ivan Illich, carte devenită deja un “clasic” al criticii sistemului medical şcolastic (alopat). În această carte autorul descrie (printre multe altele) trei tipuri de boli iatrogenice:
- tipul clinic – boală cauzată de medic;
- tipul social – boală cauzată intenţionat de maşinăria complexului industriei medicale;
- cultural – boli psihice (stress) prin care dorinţa de viaţă a pacientului este distrusă;
Medicina şcolastică se află pe ştatul de plată al marii finanţe
Medicina şcolastică a fost creată de finanţişti (bancheri). Raportul Flexner a fost finanţat de către Fundaţiile Carnagie şi Rockefeller.
Acest raport a fost întocmit de Abraham Flexner, secretar al Comitetului pentru Educaţie al Fundaţiei Rockefeller, iar Fundaţia respectivă s-a îngrijit ca recomandările acestui raport să capete putere de lege. Iar noi, nu numai în Romania, dar în general în Europa şi prin alte părţi, ne-am însuşit conştiincios lecţia.
Declaraţia de la Alma Ata, care a dus la înfiinţarea “Ministerului mondial al sănătăţii” (a se citi Organizaţia mondială a sănătăţii) a fost finanţată de către Banca mondială şi de către Fundaţia Rockefeller.
Toate Fundaţiile susţin medicina şcolastică. Finanţarea acestora se face pe două căi: din banii publici (ai plătitorilor de impozite) şi din cei donaţi de bancheri, în scopuri “umanitare”. Rezultă că în mare parte proiectele care slujesc bancherilor sunt finanţate din banii noştri (publici).
Bancherii sunt proprietarii concernelor farmaceutice şi ai institutelor tehnologice (laboratoare de cercetări) care controlează medicina şcolastică. Toate părţile participante au un interes primordial în a ne îmbolnăvi şi a ne administra (vinde) medicamente.
Bancherii controlează guvernele politice şi astfel şi legislaţia asupra finanţelor şi sistemelor de sănătate.
Bancherii sunt responsabili pentru inegalitatea socială, sărăcie, agresiune, şi deci şi pentru bolile care rezultă din acestea. Este în interesul lor ca bolile sociale să fie înlocuite prin boli ştiinţifice pentru care să ofere tot ei soluţii tehnologice.
Pedepsirea opozanţilor
Cine nu se supune statului şi statutului este pedepsit aspru. Aşa ne învaţă istoria şi realitatea de zi cu zi. Copilul neascultător este pedepsit cu băţul. Încercaţi pur şi simplu să înotaţi contra curentului, contra ordinii prestabilite în fiecare meserie. Cei care nu urmează legile statului şi/sau ale statutului, vor plăti un preţ mare. Acest lucru este desigur valabil şi în medicină. Medicii şi terapeuţii care vor terapia pacienţii lor în alt fel decât o cere statul, la recomandarea specialiştilor medicinei şcolastice, vor fi pesepsiţi. Nu are absolut nici o importanţă dacă aceste “alte” terapii:
- ne-au fost nouă, pacienţilor, de folos;
- dacă aceste terapii corespun în fapt dorinţelor noastre;
- dacă aceste terapii diminuează sau evită complect complicaţiile şi efectele secundare pe care terapiile
standard le produc;
- dacă starea sănătăţii noastre se îmbunătăţeşte, ca urmare a altor terapii decât cele şcolastice;
Medicina şcolastică nu este ştiinţifică
Pentru a impune medicina şcolastică a fost costruit un sistem dogmatic. Şi fiecare nou-venit (student) va fi obligat să-i urmeze legile:
- studenţii la medicină sunt selectaţi în funcţie de loialitatea şi supunerea faţă de scopurile şi idealurile medicinei şcolastice;
- studiul universitar predică ideea că ştiinţa este limitată la concret şi material (ceea ce vezi şi poţi „apuca“ cu mâna, şi nu mă refer aici neapărat numai la celebrul plic) şi neagă abstractul;
- statul constrânge practicarea medicinei şcolastice prin forţă, adică (printre altele) cu obligativitatea unei diplome recunoscute de consiliul „păzitorilor“ medicinei şcolastice.
- toate celelalte forme şi practivi medicale sunt interzise, în special cele aparţinând medicinei alternative; (n.s. se refera la studiul medicinei)
Şi totuşi medicina şcolastică s-a dovedit a nu fi ştiinţifică!
În anul 1978, Biroul pentru evaluarea tehnologiei din USA a efectuat un mare studiu asupra medicinei şcolastice şi a prezentat rezultatele Congresului American. Concluzia a fost că 80-90% dintre metodele terapeutice practicate în medicina şcolastică nu erau confirmate prin studii clinice controlate! Cu alte cuvinte, erau învăţate şi aplicate fără a fi confirmate ştiinţific.
În anul 1985 Academia naţională de ştiinţe a USA a efectuat acelaşi studiu, şi a obţinut aceleaşi rezultate. Se concluzionează că doar aproape 20% dintre terapiile practicate de către medicina şcolastică sunt confirmate ştiinţific, prin teste clinice controlate. Deci implicit marea majoritate a metodelor terapeutice nu au nici o bază ştiinţifică!
Medicina şcolastică este un sistem de credinţe, o religie.
- ori crezi în ea şi atunci te afli pe drumul legal (devii medic cu diplomă)
- ori nu crezi în ea şi atunci eşti un eretic.
Ca orice religie, se bazează pe un sistem dogmatic tiranic care pretinde supunere oarbă. Ca în orice sistem religios, cei care îndrăznesc să spună sau să gândească altceva, sunt eretici. Medicul “necredincios” va fi pus sub acuzarea că practică o medicină care nu este ştiinţifică. Terapeuţii vor fi acuzaţi că practică ilegal medicina. Indiferent de caz, rezultatul este acelaşi: cel care se opune, va fi „strivit“, pentru ca cei privilegiaţi să-şi poată păstra privilegiile.
Medicina şcolastică îmbolnăveşte
Medicina şcolastică provoacă afecţiuni iatrogene. Acestea sunt afecţiunile provocate prin intervenţia medicului. Pentru cei care doresc să se documenteze mai îndeaproape asupra sistemului medical şcolastic (indiferent dacă la noi în Romania sau aiurea în lumea asta mare), recomandăm “Nemesis-ul medicinei” scrisă de Ivan Illich, carte devenită deja un “clasic” al criticii sistemului medical şcolastic (alopat). În această carte autorul descrie (printre multe altele) trei tipuri de boli iatrogenice:
- tipul clinic – boală cauzată de medic;
- tipul social – boală cauzată intenţionat de maşinăria complexului industriei medicale;
- cultural – boli psihice (stress) prin care dorinţa de viaţă a pacientului este distrusă;
Medicina şcolastică se află pe ştatul de plată al marii finanţe
Medicina şcolastică a fost creată de finanţişti (bancheri). Raportul Flexner a fost finanţat de către Fundaţiile Carnagie şi Rockefeller.
Acest raport a fost întocmit de Abraham Flexner, secretar al Comitetului pentru Educaţie al Fundaţiei Rockefeller, iar Fundaţia respectivă s-a îngrijit ca recomandările acestui raport să capete putere de lege. Iar noi, nu numai în Romania, dar în general în Europa şi prin alte părţi, ne-am însuşit conştiincios lecţia.
Declaraţia de la Alma Ata, care a dus la înfiinţarea “Ministerului mondial al sănătăţii” (a se citi Organizaţia mondială a sănătăţii) a fost finanţată de către Banca mondială şi de către Fundaţia Rockefeller.
Toate Fundaţiile susţin medicina şcolastică. Finanţarea acestora se face pe două căi: din banii publici (ai plătitorilor de impozite) şi din cei donaţi de bancheri, în scopuri “umanitare”. Rezultă că în mare parte proiectele care slujesc bancherilor sunt finanţate din banii noştri (publici).
Bancherii sunt proprietarii concernelor farmaceutice şi ai institutelor tehnologice (laboratoare de cercetări) care controlează medicina şcolastică. Toate părţile participante au un interes primordial în a ne îmbolnăvi şi a ne administra (vinde) medicamente.
Bancherii controlează guvernele politice şi astfel şi legislaţia asupra finanţelor şi sistemelor de sănătate.
Bancherii sunt responsabili pentru inegalitatea socială, sărăcie, agresiune, şi deci şi pentru bolile care rezultă din acestea. Este în interesul lor ca bolile sociale să fie înlocuite prin boli ştiinţifice pentru care să ofere tot ei soluţii tehnologice.
Pedepsirea opozanţilor
Cine nu se supune statului şi statutului este pedepsit aspru. Aşa ne învaţă istoria şi realitatea de zi cu zi. Copilul neascultător este pedepsit cu băţul. Încercaţi pur şi simplu să înotaţi contra curentului, contra ordinii prestabilite în fiecare meserie. Cei care nu urmează legile statului şi/sau ale statutului, vor plăti un preţ mare. Acest lucru este desigur valabil şi în medicină. Medicii şi terapeuţii care vor terapia pacienţii lor în alt fel decât o cere statul, la recomandarea specialiştilor medicinei şcolastice, vor fi pesepsiţi. Nu are absolut nici o importanţă dacă aceste “alte” terapii:
- ne-au fost nouă, pacienţilor, de folos;
- dacă aceste terapii corespun în fapt dorinţelor noastre;
- dacă aceste terapii diminuează sau evită complect complicaţiile şi efectele secundare pe care terapiile
standard le produc;
- dacă starea sănătăţii noastre se îmbunătăţeşte, ca urmare a altor terapii decât cele şcolastice;
scarface- Admin
- Mesaje : 6650
Data de inscriere : 19/11/2009
Subiecte similare
» Cauzele anumitor afectiuni - cu totul altele decat crede medicina clasica
» Chris Rock Video despre medicina - de ras sau de plans ?
» Link cu free books in engleza despre medicina (nu homeopatie)
» Despre diferitele tipuri de medicina din punct de vedere divin
» Filmul despre Noua Medicina Germana - DR.HAMER - cu subtitrare in limba romana:)
» Chris Rock Video despre medicina - de ras sau de plans ?
» Link cu free books in engleza despre medicina (nu homeopatie)
» Despre diferitele tipuri de medicina din punct de vedere divin
» Filmul despre Noua Medicina Germana - DR.HAMER - cu subtitrare in limba romana:)
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|