Forum de discutii pe teme de sanatate
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Homeopatia si pericolele ei necunoscute de cei mai multi

3 participanți

In jos

Homeopatia si pericolele ei necunoscute de cei mai multi Empty Homeopatia si pericolele ei necunoscute de cei mai multi

Mesaj  scarface Sam Iul 12, 2014 1:12 am

Multi cred ca remediile homeopatice sunt numai pozitive, ca nu au afecte secundare si ca nu pot face rau.
Insa nu este deloc asa.

Orice remediu homeopat poate face rau sau bine, adica poate produce simptome si poate elimina simptome, in functie
daca remediul este potrivit sau nu.

Singurul avantaj este ca el nu contine substante materiale care trebuie sa fie eliminate de corp, asa cum este la medicamentele chimice.

Dificultatea in homeopatie este alegerea remediului potrivit. In Romania sunt foarte putin medici homeopati buni si chiar si acestia
dau in multe cazuri remedii gresite, prea multe remedii deodata sau in dilutii nepotrivite. De regula prea inalte.

La copii sub 5 ani remediile peste CH30 sunt de regula deja prea inalte iar daca nu sunt date constitutional ci pt.
boli acute atunci sunt sigur prea inalte.

In general: boli recente nu necesita dilutii mai mari decat C30 iar boli cu cauza veche de multi ani.
Si remedii consitutionale pot necesita dilutii inalte, insa asta nu este deloc musai si asta cu atat mai putin la copii mici !

Sa dai C200 sau 1 M la bebelusi este in general o mare greseala, de care cei mai multi medici nici nu sunt constienti caci
dilutiile inalte au cucerit mintea homeopatilor in ideea ca dilutii mai inalte si-ar face efectul mai bine sau mai rapid.
Hahnemann a lucrat numai cu maximal C30 ! Moda cu dilutii inalte provine de la medici americani care nu au inteles dilutiile si moda
asta este acum raspandita.

Daca primiti remedii inalte de la medic gen CH200 sau 1M sau 10M la copii mici este bine sa le inlocuiti cu CH15 sau CH30.